Manifestacioni turizam

Ovoj specifičan oblik turizma za glavni resurs ima manifestacije različitog tipa: muzičke, pozorišne, istorijske, filmske, književne, vajarske, gastronomske i ostale. Kako je ovaj oblik postao veoma popularan u Srbiji, gotovo svaka opština ima barem jednu manifestaciju koju se trudi da neguje i promoviše kao turističku. Sa sve većom konkurencijom, veći je i broj manifestacija koje teže da privuku turiste. Međutim, da bi manifestacija bila uspešna, neophodno je da poseduje elemente koji doprinose njenoj održivosti, a to su pre svega kvalitet programa, kvalitet dopunskih sadržaja i zadovoljstvo posetilaca. Iako deluju kao neophodna osnova, često izostaju pozitivne ocene za ova tri elementa, što umanjuje značaj manifestacije, a samim tim i opštine u kojoj se ona odvija.

futurizam_manifestacioni_turizam

Za uspešnu manifestaciju koja će biti prepoznatljiva za vaše mesto, nudimo Vam pomoć u vidu:

  • Analize resursa za kreiranje manifestacije,
  • Uobličavanja idejnog koncepta za manifestaciju,
  • Kreiranja organizacione šeme za realizaciju manifestacije,
  • Praćenja i analize vrste i broja posetilaca,
  • Inoviranja postojeće manifestacije novim sadržajima (redizajn manifestacije),
  • Promocije i povećanja publiciteta manifestacije.

Ciljna grupa

Organizotori manifestacija na nivou opštine, udruženja građana koje organizuju manifestacije, različiti izvođači i drugo lokalno stanovništvo koje učestvuje u manifestacijama, zanatlije i drugi proizvođači.