Obuka ugostiteljskog osoblja za rad sa turistima

U turizmu, kao izuzetno uslužnoj delatnosti, veoma je važno na koji način se usluga pruža. Drugim rečima, od načina i kvaliteta pružanja usluga zavisi i zadovoljstvo gosta i njegova percepcija koju će poneti iz turističkog objekta, ali i destinacije u celini. Pored toga, u veoma oštroj konkurenciji i širokoj ponudi raznih destinacija i turističkih objekata, neophodno je da usluga bude na veoma visokom nivou, kako bi gosti bili zadovoljni. U tom cilju konsultantska kuća Futurizam nudi dvodnevnu obuku namenjenu svim turističkim radnicima, a prvenstveno onima koji su u direktnom kontaktu sa gostima, kako bi unapredili svoje veštine komuniciranje, a samim tim i ukupan kvalitet rada.

Koncept obuke

Ova obuka se sastoji iz dve odvojene celine:

  1. Komunikacija i timski rad

  2. Usluga orijentisana ka gostu

Elementi koji su obuhvaćeni:

  • Komunikacione veštine
  • Jezik tela i kultura
  • Prihod, promocija i timski rad
  • Stav i ponašanje
  • Žalbe
  • Usluga i kvalitet

Obuka je namenjena svim turističkim radnicima koji imaju bilo kakav kontakt sa gostom a rade u hotelima, pansionima, restoranima, salašima, turističkim agencijama, turističkim organizacijama i drugim subjektima koji su vezani za turizam, a u cilju unapređenja potrebnih veština i znanja za rad sa turistima.

Nastava se izvodi kao izlaganje predavača, uz organizovanje radionica i aktivno korišćenje audio i vizuelnih tehnika rada, kao i praktičnih vežbi. Specifičnost metodologije koja se koristi u toku obuke je interaktivni rad u malim grupama, radi što efikasnijeg izvođenja kursa. Poželjno je da grupe budu od 20 do 25 polaznika, a maksimalno do 30 polaznika. Minimalan broj polaznika neophodnih za realizaciju programa je 10.