Tajna kupovina u turizmu

Futurizam predstavlja prvu kompaniju koja se bavi tajnom kupovinom u turizmu u Srbiji. Tajna kupovina se kao metod provere kvaliteta usluga već dugo godina koristi u zemljama sa razvijenim turizmom. Ovim metodom se može proveriti kvalitet usluga kod svih privrednih subjekata koji se bave pružanjem usluga u turizmu, a najviše u hotelima i drugim objektima za smeštaj, različitim ugostiteljskim objektima (etno kuće, salaši, restorani i dr.), kao i u svim ostalim preduzećima koja pružaju najrazličitije vrste turističkih usluga (vinari, muzeji, putničke agencije i dr.). Pored toga, ovaj metod može da se koristi i za proveru kvaliteta usluga na turističkim destinacijama u celini.

futurizam_mystery_shopping2

Da li Vas zanima...

  • Šta se zaista događa u Vašim objektima i to iz ugla Vašeg svokodnevnog gosta?
  • Kako se Vaši zaposleni ponašaju prema gostima kada Vi niste prisutni?
  • Kako da postignete bolju uslugu i da se po tome razlikujete od konkurencije?
  • Šta treba da popravite u kvalitetu usluge kako biste povećali zadovoljstvo gosta?

Šta je tajna kupovina i ko je tajni kupac?

Tajna kupovina predstavlja alat za merenje kvaliteta usluga i to iz ugla gosta, a sve u cilju poboljšanja usluga. Tajni kupac predstavlja osobu koja poslovanje, izgled i funkcionalnost objekta/kompanije gleda očima prosečnog gosta, i time otkriva kritične tačke u poslovanju.

Značaj tajne kupovine za Vašu kompaniju:

  • Identifikuje jake strane Vaših usluga, istovremeno prepoznajući nedostake i slabosti, što omogućava poboljšanje Vašeg poslovanja.
  • Utiče na poboljšanje motivacije i rada zaposlenih, kao i njihove lojalnosti kompaniji, čime se podiže nivo pruženih usluga.
  • Utiče na povećanje zadovoljstva gosta što doprinosi povećanju prodaje, po principu “zadovoljan gost – najbolja reklama”.
  • Na osnovu izveštaja tajnog kupca definišu se „kritične tačke“ u poslovanju koje se kasnije ispravljaju u strateškom planiranju kompanije, kao i dodatnom edukacijom za zaposlene.
  • Meri nivo kvaliteta usluge u odnosu na konkurenciju omogućujući sticanje prednosti
futurizam_mystery_shopping3